Felhasználási feltételek

//Felhasználási feltételek
Felhasználási feltételek 2020-02-27T10:04:30+01:00

Az üzleti feltételek bevezető rendelkezései

Az eladó ezennel módosítja a 40/1964 Coll. Polgári Törvénykönyv, 250/2007 sz. Törvény a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a módosított törvényekről 102/2014 Z.z. a fogyasztók védelméről áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor az eladó távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján, valamint egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről, ezek a https: e-boltban történő vásárlásra érvényes feltételek: //www.sneakybrand.hu

A Általános Szerződési Feltételek szabályozzák a felek jogait és kötelezettségeit az eladó https://www.sneakybrand.hu weboldalon a vételi szerződés megkötésére (megkötésére) történő felhasználására (a továbbiakban: “Weboldal”). és egyéb kapcsolódó jogviszonyok.

Az eladó módosíthatja a Általános Szerződési Feltételeket. A Feltételek későbbi változásai nem érintik a korábbi Feltételek hatálybalépésének napján felmerülő jogokat és kötelezettségeket.

1) Eladó

Az eladó a portál üzemeltetőjét (lásd az Üzemeltetőt), aki a https://www.sneakybrand.hu weboldal üzemeltetője, amely az AT Group, sro cég, székhelye: Slávičie. údolie 26, 811 02 Bratislava, IČO: 36 683 175, bejegyzett a cégnyilvántartásban Pozsony I., szakasz: Sro, vl.č. 42613 / B.

2) Vevő

A vevő természetes személy – fogyasztó. A fogyasztó olyan természetes személy, aki a szerződés megkötésekor és teljesítésekor nem vállalkozása, foglalkoztatása vagy szakma keretein belül jár el.

A vevő által megkötött szerződésekre elsősorban a 85. sz. 40/1964 Coll. A módosított polgári törvénykönyvvel a 250/2007 Coll. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a módosított törvényekről 102/2014 Z.z. az eladó távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján történő árumegvételekor vagy szolgáltatásnyújtásakor a fogyasztók védelméről és egyes törvények módosításáról és kiegészítéséről

3) Megrendelés, vételi szerződés

A vételi szerződés (ajánlat) megkötésére irányuló javaslat az áruk értékesítése az eladó által a https://www.sneakybrand.hu weboldalon, hacsak másként nem jelezzük, a vételi szerződést a vevő – fogyasztó küldi el, és a megrendelést az eladó. Az eladó ezt az átvételt indokolatlan késedelem nélkül a Vevőnek tájékoztató e-mailben erősíti meg. Az ebből eredő szerződés (beleértve a megállapodott árat) csak a felek megállapodásával vagy jogi indokok alapján változtatható meg vagy mondható fel. Emellett az eladó fenntartja a jogot a megrendelés vagy a vételi szerződés visszavonására a Vevővel kötött megállapodás alapján abban az esetben, ha egy nyilvánvaló műszaki hiba nyilvánvalóan mutatja az áruk árát, méretét vagy tulajdonságait, és bruttó aránytalanság van egymás között . Ha a vevő már kifizette a teljes vételárat vagy annak részét, ezt az összeget indokolatlan késedelem nélkül visszatérítik a számlájára, vagy átutalják az általa megjelölt címre, így az adásvételi szerződés lejár.

4) Áruk

Az áruk olyan áruk, amelyeket az eladó kínál az eladó e-bolton keresztül, különösen a cipőápolási termékek. A weboldal tartalmazza az eladásra kínált áruk listáját. Az ár mindaddig érvényes, amíg közzé nem teszik.

5) Elállás a szerződéstől

Törvény értelmében. 102/2014 Z.z. az eladó távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján áruk értékesítésekor vagy szolgáltatások nyújtásakor történő fogyasztóvédelemről és egyes törvények módosításáról a vásárlónak joga van az ép és a kiegészítőkkel nem viselt, kézbesítésétől számított 14 (tizennégy) napon belül (különösen kézikönyvek, betegtájékoztatók), beleértve a feltörött címkét, visszatér az eladó címére: AT Group, sro, e-bolt osztálya, székhelye: Slávičie údolie 26, 811 02 Bratislava, és kilép a szerződéstől. A vevő a visszavonáshoz felhasználhatja a minta űrlapot is. A vevő nem köteles feltüntetni a szerződésből való elállás okát. Ha a Vevő gyakorolja az elállási jogot, akkor az elállási idő fennmaradónak tekintendő, ha a Vevő értesítést küld az eladónak arról, hogy eláll a szerződéstől. Ezt követően a Vevő köteles az eladótól kapott árut indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszajuttatni az alábbi címre: AT Group, sro, e-shop osztálya, székhelye: Stara Vajnorska 11, 831 04 Bratislava.

A vevő indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb az elállástól számított 14 napon belül visszavonja a szerződést, visszajuttatja az eladót, minden eszközzel együtt, beleértve a szállítási költségeket, amelyeket tőle a szerződés alapján ugyanolyan módon kapott.

Ha a vevő az eladó által kínált áruk legolcsóbb kézbesítési módját választotta, az eladó az áru kiszállításának költségét téríti vissza a vevőnek a kínált legolcsóbb kézbesítési módszernek megfelelő összegben.

Ha a vevő eláll a vételi szerződéstől, az eladó nem köteles a kapott összeget visszafizetni a vevőnek, mielőtt a vevő átadja az árut, vagy bizonyítja, hogy az árut az eladónak küldte el.

A Vevő az eladóval szemben csak azért felel, mert az áruk értékének csökkenése azért származik, ha ezeket az árukat más módon kezelik, mint amelyeket azok jellegét és tulajdonságait figyelembe véve kell megsemmisíteni.

A 14 napos visszavonási törvény rendelkezéseit azonban nem lehet úgy értelmezni, mint az áruk ingyenes kölcsönvételének lehetőségét. Abban az esetben, ha a teljesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül gyakorolja az elállási jogot, a fogyasztónak az elállástól számított 14 napon belül az eladónak mindent el kell juttatnia, amelyet a vételi szerződés alapján megszerez. Ha ez már nem lehetséges (pl. Az árukat időközben megsemmisítették vagy elfogyasztották), a fogyasztónak pénzbeli kompenzációt kell fizetnie azért, amit nem lehet kiadni / átadni.

A SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSÁNAK FORMÁJA ITT letölthető.

Szöveg formában érhető el itt:

(az űrlap teteje)

Mintavételi űrlap

(csak akkor töltse ki és küldje el ezt az űrlapot, ha vissza szeretne vonni a szerződést)

 

Címzett: AT Group, s.r.o., e-üzlet osztály, székhelye: Stara Vajnorska 11, 831 04 Bratislava, IČO: 36 683 175

Ezúton bejelentem (*), hogy visszavonom / visszavonom (*) e szerződést áruk (*) :

………………………………………….. ………………………………………….. …………………………………………

Rendelés dátuma: …………………………………………………………………………………………….

A megrendelt áruk ára: ……………………………………………………………………………………………

A fogyasztó (k) neve és vezetékneve (*): …………………………………………………………….

Fogyasztó (k) címe (*): …………………………………………………………………………….

Visszatérítés száma: ………………………………………………………………………………………

Fogyasztó (k) aláírása (*): …………………………………………………………………………….

Dátum: ……………………….. .

 

(*) A nem kívánt rész törlendő.

(az űrlap vége)

A távértékesítési törvény értelmében a vevő azonban nem vonhatja vissza a szerződést, amely különösen:

  1. a fogyasztó különleges igényei szerint elkészített áruk, testreszabott áruk vagy kifejezetten egy fogyasztónak szánt áruk eladása;
  2. gyorsan romló vagy romlandó áruk értékesítése;
  3. védőcsomagolásba burkolt áruk értékesítése, amelyeket egészségügyi vagy higiéniai okokból nem megfelelő visszaküldeni, és amelyek védőcsomagolása a szállítás után megsérült;
  4. olyan áruk eladása, amelyek jellegüknél fogva a kézbesítés után elválaszthatatlanul összekeveredhetnek más árukkal;
  5. védőcsomagolásban értékesített hangfelvételek, videofelvételek, audiovizuális felvételek, könyvek vagy számítógépes szoftverek értékesítése, ha a fogyasztó a csomagolást kibontotta;
  6. folyóiratok értékesítése, kivéve az előfizetési szerződés alapján történő értékesítést, és a nem védőborítvánnyal ellátott könyvek eladása.

6) Ár

Az egyes tételekre feltüntetett összeg HÉA-val együtt. Ez az összeg nem tartalmazza a szállítási költségeket, amelyeket külön sorolunk fel. A végső összeget, amelyet a vevő fizet az árukért, beleértve azok szállítását is, a megrendelés végén kerül feltüntetésre, és az eladó megerősíti a vételi szerződés megkötésének visszaigazolásával.

7) Fizetési mód

A vevő az áruk vásárlásakor választhatja a következő fizetési lehetőségek egyikét:

  • utánvétes fizetés
  • előre fizetés hitelkártyával
  • Minden fizetési mód ingyenes.

8) Szállítási költségek, fizetési mód, kézbesítés és teljesítés

Bontás szállítási módszer szerint:

Szállítás DPD futárral, díj 3 €. Ingyenes szállítás 50 € feletti megrendeléseknél.

Megengedett fizetési lehetőség – kézbesítés, hitelkártya előre, Paypal és TrustPay.

Abban az esetben, ha a Vevő részéről az árut többször, vagy a megrendelésben meghatározott módon kell továbbítani, a Vevő köteles megtéríteni az áruk ismételt kiszállításával járó költségeket. egyéb kézbesítési módszerekkel kapcsolatos költségek.

Az áru szállítójától történő átvételekor a vásárló köteles ellenőrizni az áru csomagolásának sértetlenségét, és hiányosságok esetén indokolatlan késedelem nélkül értesíteni a szállítót. A csomagolás megsértése esetén, amely jelzi a jogosulatlan belépést a szállítmányba, a vevőnek nem kell a szállítmányt a szállítótól átvennie. A szállítólevél aláírásával a vevő igazolja, hogy az áruk szállítása megfelel minden feltételnek és követelménynek. A csomag megsértésével kapcsolatos későbbi panaszokat nem veszik figyelembe.

9) Biztonság

A felhasználói fiókhoz való hozzáférést felhasználónév és jelszó biztosítja. A Vevő köteles bizalmasan kezelni a felhasználói fiókjához való hozzáféréshez szükséges információkat, és tudomásul veszi, hogy az eladó nem felelős a Vevő e kötelezettségének megsértésének következményeiért.

A regisztráció azt jelenti, hogy a név, a vezetéknév, a cím, az e-mail és a telefon az eladó főoldalán található űrlapon szerepel. A weboldalon történő regisztrációkor és az áruk megrendelésekor a vevő köteles a helyes és valósághű információkat megadni. A Vevő köteles a felhasználói fiókba bevitt adatokat minden változtatás után frissíteni.

10) Felelősség a hibákért, panasztételi eljárásért, a kárrendezési és kezelési eljárásért

Ezt a panaszkezelési eljárást az 1993. évi törvény vonatkozó rendelkezéseivel összhangban dolgozzák fel. 40/1964 Coll. Polgári Törvénykönyv, 250/2007 sz. Törvény a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a módosított törvényekről 102/2014 Z.z. a fogyasztók védelméről az áruk eladásakor vagy szolgáltatások nyújtásakor az eladó távollevők közötti vagy üzlethelyiségen kívüli szerződés alapján, valamint egyes módosított és kiegészített törvények módosításáról és kiegészítéséről, és azokra az árukra vonatkozik, amelyekre a vevő jogai hibákat alapoztak. (a továbbiakban: panasz) és amelyet a vevő a https://www.sneakybrand.hu e-bolton vásárolt meg.

Panaszok az e-áruházhoz https://www.sneakybrand.hu

Művészet. 1

Panaszok fogadásának címe: AT Group, s.r.o., az e-shop osztálya, székhelye: Stara Vajnorska 11, 831 04 Bratislava.

A szerződő feleknek a fogyasztó jogaira és kötelezettségeire vonatkozó kötelezettségeit, amelyek az eladó hibás teljesítéséből adódnak, és az eladónak az eladott áruk hibákért való felelősségét a 619. és azt követő §-ok szabályai szabályozzák. A polgári törvénykönyv és a fogyasztóvédelmi törvény vonatkozó rendelkezései. Az eladó felel a hibákért, amelyeket az áruk eladtak, amikor azokat a fogyasztó átvette.

Ha az adásvételi szerződés tárgya használt áruk, az eladó nem felelős a használat vagy kopás okozta hibákért. Olcsóbb áron értékesített áruk esetén az eladó nem felelős a hibáért, amelyben az alacsonyabb árat állapodtak meg. Az eladó nem vállal felelősséget az áruk hibáiról, amelyekről a fogyasztót a vételi szerződés megkötésekor értesítették.

A vevőnek jogában áll a jogot élvezni az áruknál felmerült hiba miatt az áruk kézhezvételétől számított 24 hónapon belül. Azoknak az áruknak a hibáival kapcsolatos felelősségi jog, amelyekre a jótállási idő lejár, ha azokat a garanciaidőn belül nem teljesítették.

A fogyasztónak kiadott garancialevélben az eladó 24 hónapot meghaladó garanciát vállalhat a kiválasztott árukra, és a garancialevélben meghatározza az eladó feltételeit és a garancia hatályát. Ha az adásvételi szerződés tárgya használt áruk, az eladó és a vevő rövidebb, de legalább 12 hónapos garanciaidőben állapodhatnak meg.

  1. CIKK

Fogyasztói jogok az árucikkekkel kapcsolatos felelősség alól

Az áruk hibája nem tekinthető az áruk minőségében bekövetkezett olyan változásnak, amely a jótállási időszak alatt a kopás következtében merült fel; visszaélés; nem megfelelő vagy nem megfelelő kezelés; az áruk alapanyagában bekövetkező természetes változások eredményeként; a fogyasztónak vagy harmadik félnek okozott károk vagy más nem megfelelő beavatkozás eredményeként.

Ha a fogyasztó eltávolítható hiányosság miatt igényli az árut, a fogyasztónak joga van:

– az állítólagos hiba ingyenes, időben történő és megfelelő eltávolítása, vagy –

Az áruk vagy az áruk alkatrészeinek cseréje, ha ez az áruk árának vagy a hiba súlyosságának függvényében nem jár túlzott költségekkel, vagy

Az áruk cseréje, ha a fogyasztó nem tudja megfelelően használni az árut a hiba javítás utáni ismételt előfordulása vagy nagyobb számú hiba miatt.

Ha a fogyasztó az árukkal kapcsolatban eltávolíthatatlan hiányosság miatt panaszkodik, amely megakadályozza az áruk hibás árukként való megfelelő felhasználását, a fogyasztónak joga van:

Áruk cseréje, vagy

A szerződés felmondása.

Ugyanazok a jogok (áruk cseréje vagy a szerződéstől való elállás) eltávolítható hibák esetén a vevőre vonatkoznak, de a vevő nem tudja megfelelően használni az árut, mert a javítás utáni hibák újra előfordulnak, vagy nagyobb a hibák.

Egyéb, fent említettekkel járó, eltávolíthatatlan hibákkal kapcsolatos panaszok esetén (pl. Eltávolíthatatlan hibák, amelyek nem akadályozzák meg az áruk rendeltetésszerű használatát hibák nélkül), a fogyasztónak ésszerű árengedményre van szüksége a cikk árán.

 

  1. CIKK

Panasz benyújtási eljárás – felelősség az áruk hibáért

 

A fogyasztónak az áru hibáit az eladótól indokolatlan késedelem nélkül fel kell követelnie, miután a hibát észlelték.

Az árucikkekkel kapcsolatos felelősségből fakadó jogokat a fogyasztó gyakorolja az eladónál:

Postai úton, a vásárlás igazolásának és a panasz okának másolatával együtt, a következő címre küldve: AT Group, s.r., e-shop osztálya, székhelye: Stara Vajnorska 11, 831 04 Bratislava.

Az áruk hibáinak felelõsségének megállapításának pillanatában – a panaszt úgy kell tekinteni, hogy a követelés tárgyát képezõ áruk, a törvény által elõírt összes okmánnyal és a tartozékokkal együtt eljuttatják az eladónak.

Amikor az eladótól vásárolt áruk szállítását áruk vásárlását igazoló bizonyíték kíséri, amely garancia okmányként is szolgál. Csak a teljes mértékben kifizetett áruk igényelhetők.

A panasz megfelelő és időben történő rendezése érdekében a fogyasztónak amennyire lehetséges, meg kell határoznia azt a hibát, amelyre az árut igényelték, míg az eladó köteles kizárólag a fogyasztó által igényelt áruk hibáival foglalkozni.

Az áruk hibákért való felelősség megállapításakor a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az igényelt árut az eladótól vásárolta meg, amelyet főként a vásárlás igazolására használnak.

A fogyasztóval szembeni panasz benyújtásakor az eladó vagy meghatalmazott alkalmazottja tájékoztatja a fogyasztót a polgári törvénykönyv szerinti garanciaidőszakban fennálló hibákért való felelősség iránti igényéből fakadó jogairól, és azon döntés alapján, amelyet a fogyasztó e jogok haladéktalan gyakorlása alapján él, bonyolult esetekben, legkésőbb a kérelem benyújtásától számított 3 (három) napon belül, és indokolt esetben, különösen, ha az áruk állapotának komplex műszaki értékelésére van szükség, legkésőbb a követelés napjától számított 30 napon belül. A követelés rendezésének ezen határideje után a fogyasztónak joga van elállni a vételi szerződéstől vagy az áruk új termékekre cseréjére.

A panaszkezelés a panasztételi eljárás lezárását jelenti:

  • Javított áruk átadása;
  • Áruk cseréje;
  • Az áruk visszatérítésével;
  • Ésszerű árengedmény fizetésével az áruk árából;
  • Írásbeli felhívás előadásra;
  • A követelés ésszerű elutasítása.

Panasz benyújtásakor az eladó visszaigazolást küld a fogyasztónak a követelésről. Ha a panaszt távoli kommunikáció útján nyújtják be, az eladó köteles haladéktalanul átadni a követelés visszaigazolását; ha a visszaigazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, az eladó azt indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb a panaszkezelés bizonyítékával együtt kézbesíti; a követelés megerősítését nem kell kézbesíteni, ha a fogyasztónak lehetősége van az állítást más módon bizonyítani. A panasz kézhezvételének visszaigazolása többek között az eladó és a fogyasztó azonosítását tartalmazza, amely a panasz fogyasztó általi tartalma, a panasz kezelésének módja, a panasz kézhezvételének dátuma és helye, valamint a munkavállaló aláírása.

Művészet. 4

A panaszok kezelésének eljárása

Ha a fogyasztó az áruval szemben a vételi szerződést követő első 12 hónapban igényt nyújtott be, az eladó csak írásbeli szakértői vélemény vagy meghatalmazott, bejelentett vagy akkreditált személy, vagy a gyártó véleménye alapján utasíthatja el az igényt. engedélyezett javítás “). A szakértői értékelés eredményétől függetlenül az eladó nem követelheti meg a fogyasztótól, hogy fizessen az áruk szakértői értékelésének költségeit vagy az áruk szakértői értékeléséhez kapcsolódó egyéb költségeket.

Az eladó az igény elbírálásától számított 14 napon belül köteles a fogyasztónak eljuttatni a követelés elutasítását indokoló szakértői vélemény másolatát.

Ha a fogyasztó a vásárlási szerződés megkötésétől számított 12 hónapon belül nyújtotta be az igényt, és az eladó elutasította azt, az igényt kezelő személy köteles a követelés rendezéséről szóló dokumentumban megjelölni, hogy a fogyasztó az árut szakmai értékelés céljából elküldheti. . Ha a fogyasztó az árut szakértői értékelés céljából elküldi a kárrendezési dokumentumban megjelölt kijelölt személynek, akkor az áruk szakértői értékelésének költségeit, valamint az egyéb kapcsolódó, célzottan felhasznált költségeket az eladó viseli, függetlenül a szakértő eredményétől. értékelés. Ha a fogyasztó szakmai megítéléssel bizonyítja az eladó felelõsségét az áruk állítólagos hibáért, akkor újra panaszt nyújthat be; a szavatossági idő az áruk szakértői értékelése során nem jár le. Az eladó köteles a panasz benyújtásától számított 14 napon belül a fogyasztónak megtéríteni az áruk szakmai értékelésével kapcsolatban felmerült összes költséget, valamint az ésszerűen felmerülő kapcsolódó költségeket. A visszavont követelést nem lehet elutasítani.

Az eladó köteles tájékoztatni a fogyasztót arról, hogy a panaszt kezelték és milyen módon, a panasz során feltüntetett e-mail címre vagy más elérhetőségekre, amelyek szerint a fogyasztót értesíteni lehet a panaszról. a panasz rendezése. Az eladónak ezen értesítésben meg kell határoznia az igényelt áruk begyűjtésének határidejét. Az eladó köteles legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül írásbeli dokumentumot kiállítani a panaszkezelésről.

Abban az esetben, ha a fogyasztó az eladót az előírt határidőn belül nem veszi át az eladó, az eladó jogosult az áru vételárának 0,1% -át kitevő ésszerű tárolási díjat felszámítani az áruk átvételének késedelmének minden napján. árut vagy maga értékesíti az árut. Az eladónak előre értesítenie kell a fogyasztót erről az eljárásról, és ésszerű határidőt kell adnia neki az áruk átvételére.

 

11) Személyes adatok feldolgozása és kezelése

Az eladó a személyes adatokat feldolgozza és kezeli a személyes adatok feldolgozásáról szóló törvényben, törvény 122/2013 Z.z. a személyes adatok védelméről és egyes törvények módosításáról (a továbbiakban: a személyes adatok védelméről szóló törvény).

Az eladó ezzel tájékoztatja a Vevőt, hogy a 10. § (1) bekezdésének megfelelően 3 písm. b) pontja szerint az eladó, mint adatkezelő az eladó hozzájárulása nélkül az adásvételi szerződés megkötésekor feldolgozza a vevő személyes adatait, mivel a vevő személyes adatainak feldolgozását az eladó végzi. a szerződéskötést megelőző jogviszonyokban olyan szerződés, amelyben a vevő az egyik fél.

A felek megállapodnak abban, hogy ha a vásárló fogyasztó, akkor köteles értesíteni az eladó nevét és vezetéknevét, állandó címét, beleértve az irányítószámot, telefonszámot és e-mail címet. A szerződő felek megállapodtak abban, hogy a vevő, ha vállalkozó, köteles sorrendben értesíteni az eladót üzleti névéről, címéről, beleértve az irányítószámot, a cég azonosítóját, telefonszámát és e-mail címét.

A Vevő a megfelelő négyzet bejelölésével a megrendelés megfogalmazása előtt kifejezheti hozzájárulását a 11. § (1) bekezdésének értelmében. 1 A személyes adatok védelméről szóló törvény, amely szerint az eladó feldolgozza és tárolja személyes adatait, különös tekintettel a fentiekre és / vagy az eladó tevékenységeire az új termékekkel kapcsolatos információk továbbítására, a kedvezményekre és a kínált termékekkel kapcsolatos tevékenységekre. A Vevő ezt a hozzájárulást határozott ideig megadja az eladónak, amíg a Vevő személyes adatait nem kezeli. A feldolgozás céljának teljesítése után az eladó köteles azonnal biztosítani a Vevő személyes adatainak megsemmisítését. A Vevő bármikor írásban visszavonhatja a személyes adatok feldolgozására vonatkozó hozzájárulását. A beleegyezés 1 hónapon belül jár le, miután a vevő visszavonta az eladót az eladónak.

A Vevő tudomásul veszi, hogy köteles személyes adatait (felhasználói fiók regisztrálásakor vagy megrendeléskor) helyesen és valódisággal megadni, és kötelessége, hogy indokolatlan késedelem nélkül értesítse az Eladót személyes adatainak bármilyen változásáról.

Az eladó harmadik személyt felhatalmazhat a Vevő személyes adatainak feldolgozására. Az eladó értesíti a Vevőt a 15. § (1) bekezdésének rendelkezéseivel összhangban. 1. cikk (1) bekezdés e) pontja szerint a Vevő személyes adatainak feldolgozásakor feltételezik, hogy a Vevő személyes adatait a következő harmadik felek rendelkezésére bocsátják és hozzáférhetővé teszik:

AT Group, s.r.o., e-shop osztály, székhelye: Slávičie údolie 26, 811 02 Pozsony, Szlovákia, IČO: 36 683 175, DIČ: 2022258722, héa-azonosító: SK2022258722,

Direct Parcel Distribution SK sro, Technicka 7, 821 04 Pozsony, Szlovákia, IČO: 35834498, DIČ: 2021648739, HÉA-azonosító: SK2021648739

12) Szállítás

Eltérő megállapodás hiányában az adásvételi megállapodással kapcsolatos minden levelezést írásban, a postai úton, elektronikus levélben, személyesen vagy ajánlott levélben kell megküldeni a másik félnek. Az ügyfél a felhasználói fiókjában megadott e-mail címre kézbesíti.

Üzenet kézbesítve (kézbesítettnek tekintett):

E-mailben történő kézbesítés esetén, annak kézhezvételének pillanatában a vevő bejövő levelező szerverére.

Személyes kézbesítés vagy postai szolgáltató útján történő kézbesítés esetén az áru címzett általi átvételével.

Személyes kézbesítés esetén a postai szolgáltatón keresztül, a küldemény átvételének megtagadásával a címzett (vagy a küldemény átvételére jogosult személy) megtagadja annak elfogadását.

Postai kézbesítés esetén a küldemény letétbe helyezésétől számított 10 (tíz) napos határidő lejártától, valamint a letétbe helyezett küldemény kézhezvételétől számított meghívás címzettnek történő megküldésétől számítva,

13) Engedélyezõ záradék

Az eladó megerősíti, hogy minden áruház-üzemeltetőt, amelyben az árukat átadják (ha a Vevő úgy döntött, hogy átveszi az árut a boltban), felhatalmazta, hogy a Vevővel tárgyaljon / tárgyaljon az áruk Vevő részére történő átadásáról.

14) Alternatív vitarendezés

A vevőnek – a fogyasztónak – jogában áll jogorvoslatért fordulni az eladóval (e-mailben az info@sneakybrand.hu), ha nem elégedett azzal, ahogyan az eladó kezeli a követelését, vagy ha úgy gondolja, hogy az eladó megsértette jogait. Ha az eladó kedvezőtlenül válaszol erre a kérésre, vagy a feladásától számított 30 napon belül nem válaszol, a fogyasztónak joga van alternatív vitarendezési (ADR) jogalanyot (ADR-jogalany) benyújtani a 19. sz. Törvény alapján. 391/2015 Coll. Az AVR-szervezetek testületek és felhatalmazott jogi személyek, 391/2015 Coll. A fogyasztó a Kódex 12. §-a szerint meghatározott módon nyújthat be petíciót. 391/2015 Coll. Az alternatív vitarendezési egységek listája megtalálható a Szlovák Köztársaság Gazdasági Minisztériumának weboldalán: www.mhsr.sk.

A fogyasztó panaszt nyújthat be az alternatív vitarendezési alternatív platformon keresztül, amely elérhető az interneten a https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage oldalon.

Az alternatív vitarendezést csak a fogyasztó használhatja – olyan természetes személy, aki fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésekor üzleti, foglalkoztatási vagy foglalkozási területén belül nem cselekszik. Az alternatív vitarendezés csak a fogyasztó és az eladó közötti, a fogyasztói szerződésből fakadó vagy azzal kapcsolatos vitát érinti. Az alternatív vitarendezés csak a távollevők közötti szerződésekre vonatkozik. Az alternatív vitarendezés nem vonatkozik azokra a jogvitákra, amelyekben a vita értéke nem haladja meg a 20 eurót. Az alternatív vitarendezési egység megkövetelheti a fogyasztótól, hogy az alternatív vitarendezés megindításáért legfeljebb 5 eurót számítson fel héával.

15) Érvényesség

Ezek a feltételek 2014.8.1-én lépnek hatályba.

(16) Záró rendelkezések

A fogyasztói panaszokat az eladó az info@sneakybrand.hu e-mail címen kezeli. Az eladó a Vevő panaszának kezeléséről információkat küld a Vevő e-mail címére.

Az eladó jogosult áruk értékesítésére kereskedelmi engedély alapján. A kereskedelem ellenőrzését az illetékes kereskedelmi engedélyezési hivatal látja el hatásköre keretében. A személyes adatok védelmét a Személyes Adatvédelmi Hivatal felügyeli. A Szlovák Kereskedelmi Ellenőrző egység korlátozott mértékben felügyeli a 10. 250/2007 Z.z. a fogyasztóvédelemről és a Szlovák Nemzeti Tanács törvényének módosításáról 372/1990 Coll. a bűncselekményekről, módosítva.

Ezek a feltételek az eladó weboldalán megadottak szerint érvényesek a vételi szerződés megkötésének napján. A Vevő megrendelését a Vevő és az Eladó között megkötött szerződésként történő megerősítése után archiválják annak teljesítése és egyéb nyilvántartások céljából, és státusza a Vevő számára hozzáférhető. A vásárlással az ügyfél vállalja, hogy üzleti értesítéseket kap.